POMYSŁ NA PREZENT I IDEALNE WIECZORY - zapachdomu.pl | kringle candle

by - 06:00


Cześć Wam!

Dzisiaj pokażę Wam coś - co stało się moim absolutnym must have w mieszkaniu. Każda z nas kocha piękne zapachy perfum, kwiatów, świec a na pewno wszystkie lubimy, gdy w naszym domu przyjemnie pachnie. Od razu inaczej i lepiej się oddycha. Nigdy jeszcze nie miałam do czynienia ze świecami kringle candle, aż do niedawna. Szczerze powiem, że zapachy świeczek które widzicie na zdjęciu są fenomenalne, pięknie pachną, a przede wszystkim bardzo długo się utrzymują. 



Pomyślałam, że chętnie Wam o tym napiszę, abyście i Wy mogły delektować się pięknymi zapachami w Waszych domach.  Uważam, że jest to super pomysł na prezent dla kobiety. Jeśli będziecie mieli okazję powąchać zapachów z mojego postu to sprawdźcie jak pięknie pachną. Tutaj nie trzeba dużo opisywać, wystarczy powąchać a zakochacie się od razu.

Firma zapachdomu.pl cechuje się dbałością o klienta i bardzo szybką wysyłką, dlatego jeśli nawet Wam się śpieszy to i tak zdążycie na czas.




ZAPACHY:


MIDNIGHT  - Czarujący zapach, który łączy w sobie aromaty niebieskiej lawendy, skóry, mchu i ciepłego bursztynu. Poczuj jego piękno! 

SCARLET ROSE - Szkarłatna róża - żadna inna róża nie pachnie tak słodko jak ta.

PEONYNie ma rzeczy niemożliwych. Poczuj realistyczny, choć tak trudny do uchwycenia, zapach piwonii. Ten wyjątkowy, subtelnie słodki, kwiatowy aromat zaskoczy Cię swoją delikatnością.

SLATEIdealnie wyważone połączenie cytrusów, drzewnej kory i piżma. Doda elegancji i wdzięku każdemu wnętrzu.








Przy wykorzystaniu tych zapachów stworzycie również wieczorami idealną atmosferę dla dwojga. Wasza przestrzeń stanie się romantyczna i pełna elegancji.









Do kupienia na www.zapachdomu.pl

You May Also Like

21 komentarze

  1. Też takie mam! Naprawdę są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczki wyglądają bardzo stylowo w tym prostym, klasycznym opakowaniu. A skoro pachną lepiej niż wyglądają... To trzeba je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przemawia do mnie zapach slate ;) ogółem lubię większość zapachów zawierających piżmo :D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i super pomysły! :)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się bardzo ładnie, będę musiała spróbować ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis :)
    Nie wiesz może, czy nie sprzedają takich świeczek w sklepach? Czy tylko przez internet?
    Zapraszam do mnie:
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystko co pachnące do domu :)
    A zwłaszcza woski i świece.
    To już uzależnienie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych świeczkach ! Bardzo mnie zainteresowałaś nimi !

    Zapraszam do mnie : http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne świeczki najbardziej ciekawy jest zapach midnight thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji ich przetestować, ale jestem bardzo ciekawa tego zapachu z lawendą. Takie świeczki to super sprawa!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kiedyś słyszałam o tych świeczkach, miały dobrą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne! Muszę je koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama chętnie bym przyjeła taki prezent. :D

    OdpowiedzUsuń