Gdzie kupić naklejki na ścianę? TENSTICKERS | KONKURS NA BLOGU PYSZNE.PL - noś się pysznie!

by - 07:06



Witajcie! 
W dzisiejszym poście opowiem Wam o firmie TENSTICKERS, która tworzy najlepsze naklejki na ścianę każdego rodzaju, a dodatkowo nawet taką o jakiej sobie marzymy.  Zostańcie do końca wpisu a dowiecie się o bardzo fajnym konkursie organizowanym przez PYSZNE.PL 




Nie oszukujmy się. Każda z nas podczas wystroju wnętrza ma wiele pomysłów, które chciałaby zrealizować w swoim mieszkaniu. Często przychodzi do głowy pytanie "a może jakaś naklejka na ścianę? jakiś napis? tylko skąd, gdzie...?"  przychodzę czym prędzej z odpowiedzią. Pomogłam bratu przy urządzaniu swojego pokoju. Z racji, że jest w wieku nastoletnim i interesują go wszelkie gry, łącznie z postaciami zamówiliśmy naklejkę z GTA. Podaliśmy rozmiary jakie nas interesują (możecie też wybrać jedne z podanych). Przesyłka przyszyła do nas bardzo dobrze zabezpieczona (w tubie), więc nic nie miało prawa uszkodzić się, ani zmiąć podczas transportu. No dobra, ale...
Przejdźmy do najważniejszego, a mianowicie naklejeniu na ścianę. Z doświadczenia wiem, że przy przyklejaniu naklejek z innych firm traciłam cierpliwość. Tworzyły się bąble, których potem nie dało się pozbyć. W tym przypadku obyło się całkowicie bez nerwów. Zero bąbelków, a jakość naklejki jest FENOMENALNA - całkowicie szczerze.




Na stronie są trzy kategorie, dzięki którym na stronie łatwo się poruszać. Możemy wybrać wymarzoną naklejkę na zamówienie, według tematu, oraz według lokalizacji. Marzy Ci się cytat motywacyjny, na który będziesz mogła codziennie patrzeć gdy wstajesz z łóżka? Nie ma problemu, na tej stronie znajdziesz wszystko czego potrzebujesz, aby ożywić swoje pomieszczenie. Podsumowując końcowo brat był bardzo zadowolony z efektu, który możecie zaobserwować na ścianie.










Chciałabym również zaprosić Was do wzięcia udziału w bardzo fajnym konkursie! Do wygrania jest foodowa bluzą z wymyślonym przez Was napisem! Ja poniżej przedstawiam moją bluzę i codzienny look. Wystarczy, że dodacie pod tym postem - KLIK  w komentarzu pomysł na pyszny napis, taki jaki powinna mieć Twoja wymarzona bluza od TIME FOR FASHION. Dodatkowo otrzymacie voucher na 100zł do wykorzystania na PYSZNE.PL. Zachęcam do brania udziału, bo bluza jest rewelacyjnej jakości i barrrdzo ciepła! Idealna dla takich zmarzluchów jak ja. Swoją wybrałam z napisem "Lepiej dobrze zjeść niż podobać się byle komu" - takie małe przesłanie na jesienno/zimową chandrę z lekkim przymrużeniem oka, jest świetna!









bluza - Time for fashion | PYSZNE.PL 
zegarek - Michael Kors
Torebka - YSL
Spodnie - zara

You May Also Like

14 komentarze

  1. Widać że dobra jakość tej naklejki. Fajnie ze brat sie cieszyl :)
    a w konkursie wezmę udział! mysle juz nad fajnym napisem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze chcialam napis do pokoju nad lozkiem :)) fajny konkurs! wymysle cos i wezme udzial :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jakość tej naklejki akurat szukałam czegoś na ścianę :D
    A co do konkursu to na 100% wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spadłaś mi z nieba, już od dłuższego czasu myślę o zakupie takiej naklejki. Mój pokój to pusta klatka, która wymaga ubarwienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tekst na twojej bluzie, z naklejkami do pokoju jestem bardzo ostrożna

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły cytat. :D coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę dobrze zjeść!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaak, tez chce takie naklejki! :) Dzięki za pomoc, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bluza, też wolę dobrze zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak każda typowa polka, zawsze wolę dobrze zjeść! Nie ma co sobie żałować ;)

    OdpowiedzUsuń