JAK NOSIĆ KABARETKI? POMYSŁY NA STYLIZACJE | FISHNET TIGHTS OUTFIT |

by - 03:51



Cześć Wam!

Ostatnio w internecie na pewno choć raz zobaczyłyście zdjęcia outfitów, w których główną rolę grały kabaretki. Osobiście bardzo spodobał mi się ten trend ale tylko w dobrym połączeniu - tak, aby nie wyglądały wulgarnie i nadawały się nawet na codzienne wyjścia. Chociaż niekiedy każda z nas chce wyglądać seksownie, i przy tym dobrze :) Przygotowałam dzisiaj dla Was nie tylko same zdjęcia inspiracji z tymi rajstopami, ale również pomysły na całe stylizacje. Jeśli będziecie zainteresowane daną rzeczą wystarczy, że klikniecie na zdjęcie. Dajcie znać w komentarzach co ogólnie myślicie o tym trendzie? Jesteście na tak, czy może to przesada?





W wersji codziennej preferuję połączenie mocno poszarpanych jeansów z dziurami, które w całokształcie po połączeniu z kabaretkami, dadzą nam bardzo efektowny dół. 
Jeśli chodzi o górę to wybieram zawsze stonowaną. Do tych stylizacji zainspirował mnie sklep ROMWE, gdzie w porównaniu do naszych polskich sklepów - jest ogromny wybór ciuchów,
 torebek, dodatków.  Przede wszystkim znajdziecie spodnie z dziurami, które będą wyglądały świetnie do kabaretek.


Stawiając na kabaretki połączone ze spodniami dobierz bluzkę, 
która nie będzie rzucała się w oczy. 





Stawiając na spódniczkę do kabaretek, postaw na jednolitą bluzkę połączoną z fajnym płaszczem lub narzutką. Będziesz wyglądała jak milion dolarów a jednocześnie kobieta z klasą.







You May Also Like

29 komentarze

  1. Świetne pomysły! Jednak ja lubię nosić kabaretki to jeansów z dziurami :)
    ania-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kabaretki u dziewczyn bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba połączenie jeansów i kabaretek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się kabaretki, ale nie na sobie. Jakoś do mnie nie pasują. Bardzo podoba mi się zestawienie ich z jeansami, super to wygląda!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na Instagramie zauważyłam kilka zdjęć z kabaretkami :) Podoba mi się opcja ich noszenia z dziurawymi jeansami :) Wszystkie linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wyglądają wulgarnie w parze z miniówką... Może jakby do tego założył zakolanówki to by mi się spodobało :) Za to do spodni to jak najbardziej jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne inspiracje fakt trochę wulgarne, ale jednak dla tych co lubią no to coś w sam raz.
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam : szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kabaretki, jednak nie przepadam za połączeniem ze spódniczką. Spodnie z dziurami i szorty idealnie do nich pasują.
    zapraszam : http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem sto lat do tyłu bo nie mam jeszcze nawet spodni z dziurami! A właśnie w takiej kombinacji bardzo mi się kabaretki podobają. Czy u siebie? Jeszcze nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kabaretki to tylko ze spodniami w dziury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To na pewno oryginalnie wygląda, tylko ważne aby nie przesadzić bo może powstać dość wulgarna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się z mocno poszarpanymi spodniami 👍 szczególnie tak jak na zdjęciu tytułowym postu 😃
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki tobie trafiłam na romwe. dzieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że kabaretki są mega! Podobają mi się w praktycznie każdym wydaniu :D
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie jakoś kabaretki nie przekonują, chociaż do spodni z dziurami wyglądaja super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też się spodobał ten trend :) Noszę kabaretki z sukienką lub porwanymi jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakk dla mnie kabaretki to totalny must have! Kiedys pamietam w dziecinstwie smigałam w takich haha :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kabaretki? Jestem zdecydowanie na tak! :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://loveelyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń