IDEALNY I PRAKTYCZNY PREZENT DLA DZIECKA?

by - 15:14


Witajcie!

Dzisiaj, tak jak zapowiadałam Wam ostatnio na Instastory pokażę zestaw dla maluszka;
kołderkę, poduszkę i misia. Jest to wyjątkowy zestaw, ponieważ jest robiony przez dziewczynę ze strony: Just-Art  ręcznie na zamówienie, i widać jak na załączonych zdjęciach, iż w każdy wkłada kawałek serca. Dlatego też postanowiłam złożyć akurat u niej zamówienie, które składałam z myślą o prezencie.




Szczerze powiedziawszy, już po spojrzeniu na te zdjęcia powinnyście ujrzeć wspaniałą estetykę wykonania i precyzję. Materiał jest bardzo przyjemny, prezent już przekazałam i z tego co się dowiedziałam - dziecku śpi się bardzo przyjemnie na poduszce, przykryte kołderką. Na prawdę bardzo miły w dotyku, więc tutaj złego słowa nie mogę powiedzieć. Przyjrzyjcie się również strukturze.



Najlepsze jest to, że wszystko cokolwiek wybierzecie możecie mieć dobrane pod siebie - a mianowicie wybieracie sobie kolor i wzór jaki tylko chcecie z podanych na stronie.. Jeśli chodzi o misia to jest przeuroczy, dziecko cały czas na niego zwraca uwagę przez żywy kolor czerwonej kokardki, uwielbia go ściskać. Czas oczekiwania nawet nie jest długi, dlatego uważam że warto złożyć zamówienie właśnie na tej stronie.







Koniecznie sprawdźcie asortyment Just-Art. Jestem przekonana, że każda z Was znajdzie coś dla swojego maluszka, lub tak jak ja zamówi na prezent, który z pewnością będzie idealny a przede wszystkim przydatny. Na stronie możecie zobaczyć co jeszcze ciekawego możecie kupić dla swoich pociech, oraz obejrzeć inne zdjęcia projektów. Zamówienia aktualnie możecie składać przez fanpage, gdyż strona jest w budowie.

PODSUMOWUJĄC: Ja jestem zachwycona, bo prezent okazał się strzałem w dziesiątkę
- Wy też będziecie. 




You May Also Like

9 komentarze

  1. Aneta Freiklich22 marca 2017 15:20

    Trafiłaś idealnie bo akurat szukam takiego zestawu dla mojego dziecka ;-) napewno tam zaglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super to wygląda!! misiek świetny! zobaczę co tam mają fajnego na stronce

    OdpowiedzUsuń
  3. co za cudeńka <3
    pozdrawiam serdeczne :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to słodkie :) kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi,

    Can you please get back to me once you see this message? I tried reaching you on your email but with no luck so I would appreciate if you could check for my emails and replay as soon as possible.

    Madison from Irresistible Me

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione kolory <3 Aż cieplej mi się zrobiło (nie, żeby za oknem tak nie było;) )

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny jest ten błękitny kolor :) Uwielbiam taką barwę i chętnie sama kupiłabym dla siebie taki kocyk :)

    OdpowiedzUsuń