JAK URZĄDZIĆ TOALETKĘ? | MOJA TOALETKA | INSPIRACJA | IKEA, SOLED |

by - 23:53



Witajcie!

Dzisiejszy post dotyczy urządzenia naszego małego królestwa, a mianowicie toaletki. Zapewne każda z Was posiada wizję swojej wymarzonej, a część już taką posiada. Jeśli obserwujecie mnie dłuższy czas to na pewno wiecie o tym, że kocham prosty a zarazem innowacyjny styl. Ciekawe rozwiązania to coś dla mnie. Od zawsze kobiece gadżety grały u mnie dużą rolę aczkolwiek nie zawsze się sprawdzały. Toaletka to miejsce w którym przechowujemy swoje kosmetyki, a przede wszystkim wykonujemy makijaż. Hmm.. pomyślmy więc co jest najważniejsze przy wykonywaniu makijażu? Oczywiście światło. Nie polecam malowania się przy sztucznym, żółtym świetle które znacząco odbiega od rzeczywistości. Nie raz wyszłam z pomarańczowym ciastem na twarzy, a przeglądając się w samochodzie w lusterku - oniemiałam. :)  Zatem... Jak rozwiązać taki problem?



Niedawno wprowadziłam duże zmiany w pokoju (o tym następny post), ale przede wszystkim największą była nowa aranżacja toaletki. Przy wybieraniu detali najważniejsze było dla mnie oświetlenie. Zaczęłam rozglądać się za profesjonalnym lustrem do makijażu, ba! Od jednej z firm dostałam nawet propozycję współpracy barterowej lecz odmówiłam. Dlaczego? A dlatego, że nie posiadali odpowiedniego rozmiaru jaki by mnie interesował. Tym sposobem natrafiłam na firmę SOLED i bezzwłocznie złożyłam zamówienie. Jeśli posiadacie swoje wymarzone, a boicie się o wymiary wejdźcie TUTAJ - w konfigurator, gdzie po wypełnieniu wszystkich luk otrzymacie darmową wycenę. Fajna sprawa. Muszę podkreślić, że lustro było bardzo dobrze zabezpieczone, a przyznam że miałam obawy czy nie dojdzie do mnie w kawałkach - przez moją nieufność do kurierów. Dodatkowo do końca października powołując się na mnie (CZARNATRUSKAWKA) otrzymacie rabat na zakup. Dodatkowym plusem jest to, że przy zakupie lustra otrzymujemy książkę do makijażu gratis, oraz kod zniżkowy na zakup specjalnego krzesła. Plusem również jest to, że możecie same zdecydować jak chcecie włączać swoje lustro. Ja osobiście wybrałam włącznik tzw. motylek po lewej stronie.



WYTYCZNE MOJEGO LUSTRA: 100x70, 11 żarówek, światło neutralne, wtyczka do gniazdka, poziome.



Jeśli chodzi o toaletkę, oraz całą resztę mebli które ją otaczają to pochodzą z IKEI. Jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o jakość. Prezentują się rewelacyjnie, gdy dodatkowo postawimy na ciekawe detale. U mnie pojawiają się w postaci jasnoróżowej poduszki na krzesło, delikatnego kwiatka, uwydatnieniu widoczności perfum, świece w specjalnej podstawce która ozdobiona jest srebrnymi kamyczkami.


Tworząc swój perfekcyjny kącik musimy zwrócić uwagę przede wszystkim na funkcjonalność. Mi udało się połączyć wygląd i perfekcję w jednym. Może zainspirujecie się moją toaletką a ten post jest dla Was przydatny, dajcie znać.







You May Also Like

27 komentarze

  1. Katarzyna Kuchatka6 października 2016 23:58

    Ale piękna toaletka... marzenie! A ja niedługo wlasnie bede organizowac swoja i napewno skusze się na takie lustro

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to nas zawsze czyms zaskoczysz nowoczesnym :D ile ja sie juz dowiedzialam o fajnych gadzetach urodowych. Lustro pieknie sie prezentuje. Chcialabym takie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Wiele potrzebnych rzeczy można się dowiedzieć ❤️ A toaletkę masz obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szok! Lustro fantastyczne pierwszy raz takie widzę... zrobiłaś piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten klimat ktory stworzylas tymi zdjeciami... Jest zniewalajacy :) mam nadzieje ze Twoj blog osiagnie wyzyny poniewaz jest swietnie prowadzony

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia

    https://skucinskaemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetne, klimatyczne zdjęcia! :) Cieszymy się, że lustro spełnia swoją rolę i jesteś z nas zadowolona :) A rabacik oczywiście aktualny, polecamy się i chętnie pomożemy w wybraniu odpowiedniego modelu lusterka do wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy jest możliwa wysyłka trzech luster do Amsterdamu?

      Usuń
    2. Ola Krauz, zapraszamy do kontaktu z naszym działem eksportu: export@soled.pl :)

      Usuń
  8. Ale ja ci zazdroszczę takiej toaletki. Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna toaletka! <3 chcialabym taka wlasnie z oswietleniem dostosowanym do robienia makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne lustro:)
    Ja rok temu robiłam cały remont pokoju i też mam toaletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się toaletka :) Twoja jest cudowna! To lustro robi wrażenie. Przypomina mi toaletki, które widziałam na filmach u gwiazd filmowych ;)
    Dobra opcja z tym sklepem, że można wybrać rozmiar oraz włącznik.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również posiadam swój kącik :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna toaletka, ja zaczynam już organizować taki kącik u siebie :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. marzę o takiej toaletce od dawna właśnie z lustrem w tym stylu, narazie nie mogę tego zrealizować ale mam nadzieję, że uda mi się w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę!

    Mnie również marzy się toaletka, ale w kolejce czeka jeszcze wykończenie przedpokoju i kuchni - sypialnia pewnie zostanie na sam koniec, więc jeszcze trochę muszę sobie porozmyślać o pomarzyć o takim kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna toaletka. Wygląda jak marzenie! Niedługo zaczynam remont u siebie i już wiem, co będzie moją inspiracją. Ta biel jest cudowna! :O

    www.lilutuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Toaletka piękne i bardzo mi się podoba to, jak są rozmieszczone światełka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest :) Te lampi wokół lustra to masz na baterię, czy normalnie do prądu podłączone z włącznikiem?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna toaletka! Zainspirowałaś mnie do zmiany swojej.
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń