JAK NOSIĆ BOMBERKĘ? | BOMBER JACKET SHEIN |

by - 14:24


Witajcie!

Dzisiejsza stylizacja, w której główną rolę gra kurtka bomberka jest ostatnimi czasami jedną z moich ulubionych. Bomber jacket podbiły nasze serca jakiś czas temu natomiast cały czas poszukiwałam tej idealnej, którą przymierzę i od razu stwierdzę, że TO JEST TO. Swoją kurtkę posiadam z KLIK.



Kurtki tego typu wyglądają obłędnie w zestawieniu z białymi, czarnymi i niebieskimi setami. Jeśli cenisz sobie wygodę i elegancję w jednym to taka kurtka będzie Twoim must have. Aktualnie rozglądam się za innymi modelami bomber jacket z SHEIN. Mają świetne i oryginalne modele kurtek. Jeśli nie lubicie, że co druga dziewczyna ma ten same ciuchy co Ty - zaglądnij na SHEIN.
Według mnie świetnie wygląda zestawienie bomberki z boyfriendami lub spodniami z dziurami, do których założymy luźną czarną bluzkę. Do takiego zestawu ubrałabym widoczne buty (dzisiaj w moim przypadku są to różowe slip on).






KURTKA BOMBER JACKET - TUTAJ 
SPODNIE - MOHITO
BUTY - MOHITO
BLUZKA - CROPP

You May Also Like

20 komentarze

  1. Cool! Very beautifull!

    OdpowiedzUsuń
  2. haneczka.blogspot.com29 września 2016 14:48

    Bardzo piekna ta kurtka z sheinside. Chyba ją kupie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, jednak kurtka zdecydowanie nie jest dla mnie. Niestety. Jednak to chyba dobrze, że nie wszystkim podoba się to samo. Powstawałyby tylko armie klonów.

    https://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooooooow! cudowna!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja własnie zamówiłam bardzo podobną i już do mnie leci! Nie mogę się doczekać, aż ubiorę :) A Ty wygladasz świetnie! Pasuje Ci :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! Właśnie jestem w trakcie polowania na bomberkę dla siebie :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga: coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o takiej kurtce. W sumie, jest niczego sobie :)
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja. Prosta a zarazem intrygująca. Bomberki są moim numerem jeden odkąd kupiłam sobie pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Szkoda, że jest już wyprzedana... Muszę przyznać, że na zdjęciu katalogowym nie wygląda tak pięknie, jak na Tobie... a jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kurteczki są świetne, bo krótkie i idealnie eksponują tyłek! Jeśli ma się dobrze dobrane spodnie i długie nogi to naprawdę całość robi fajne wrażenie :)
    Twoja kurtka jest super i całość zestawu w Twoim wydaniu wygląda świetnie!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te kurteczki, bardzo mi się podobają i ma w planach sobie taką kupić ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twoja bomberka ;) poklikane
    mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To ten typ ciuchu który będzie zawsze modny, chociaż nie każdemu będzie pasował

    OdpowiedzUsuń