JAK ZROBIĆ IDEALNE SELFIE? ZDJĘCIA NICZYM KIM KARDASHIAN I KYLIE JENNER!

by - 06:49



Witajcie!
Koniec wakacji jest już bliski ale to nie oznacza, że to koniec sezonu na SELFIE! Czas na zrobienie sobie ładnego zdjęcia jest zawsze, a więc dzisiaj podam Wam wskazówkę jak zrobić TO IDEALNE zdjęcie, którym możemy się pochwalić na instagramie czy też facebooku. Zapraszam do przeczytania bo może to być dla Was naprawdę ciekawe! 


JAK ZROBIĆ IDEALNE SELFIE?

1. Jeśli zawsze marzyłaś o zdjęciach niczym Kim Kardashian lub Kylie Jenner i z zachwytem podziwiałaś je na instagramie z myślą "jak one to robią?" to pokażę Ci sekret. Nie musisz posiadać najlepszego telefonu pod słońcem, aby wykonać swoje idealne selfie. Wykonuję bardzo dużo takich zdjęć (np. makijaży do różnych artykułów) dlatego zależy mi na dobrej jakości i nie kombinowaniu z drogimi lampami. Bardzo ważnym elementem jest oświetlenie a jak wiemy - naturalne światło dzienne nie zawsze jest dla nas na korzyść a często też lubi nas prześwietlać. Tak, zdjęcia "bez nosa" już dawno nie są fajne. Moim ,,hakiem" do zrobienia dobrego zdjęcia jest urządzenie "Selfie BOOM". Faktycznie jest to wielkie ,,boom" jeśli chodzi o perfekcyjne zdjęcie. Na pewno jesteście ciekawi co to jest i co w tym takiego fajnego? Pozwólcie, że rozwieję Wasze wątpliwości, i dodam że na początku też byłam do tego sceptycznie nastawiona, a gdy testowałam myślałam że jest to kolejny "wynalazek" - otóż nie! 



Selfie BOOM - co to tak właściwie jest?

Jest to uniwersalny ring z oświetleniem do KAŻDEGO MODELU telefonu. Dzięki niemu każde Twoje selfie wyjdzie idealnie, ponieważ twarz będzie perfekcyjnie oświetlona (uwaga! nie prześwietlona!) Małe urządzenie, które możesz zabrać ze sobą wszędzie. Ring znajduje się na klipsie, który po prostu mocujesz w 3 sekundy do telefonu, klikasz ,,start" i wybierasz poziom światła, który aktualnie Ci odpowiada, a posiada takowych trzy. Następnie odpalasz aparat i włączasz przednią kamerę - gotowe! Teraz tylko pamiętaj, aby dobrze się ustawić i zrobić minę niczym panny Jenner. Jest to dla mnie absolutny must have. Selfie boom zabieram ze sobą wszędzie, i gdy tylko mam ochotę strzelam sobie jakże perfekcyjne zdjęcie! Pamiętajcie, że dobre ustawienie jest tak samo ważna jak oświetlenie. Jeśli możemy mieć idealne selfie na zawołanie to dlaczego z tego nie skorzystać? Zapraszam Was na ich nową stronę - TUTAJ. Ja swoje selfie boom zamawiałam jeszcze na allegro natomiast Was mogę już zaprosić do zamawiania przez fanpage, bądź maila: selfieboom@onet.eu 





Zaufajcie mi, nic nie poprawia humoru jak idealne selfie, którym możemy się pochwalić na insta i facebooku :-) 

Na hasło: CZARNATRUSKAWKAA dostaniecie 10% zniżki, którą udało mi się dla Was załatwić. Z czystego serca polecam ten mały gadżet, który sprawia tak wiele radości. Moje zdjęcie na blogu w ramce "Autor" również było wykonane tym gadżetem. Dajcie znać co myślicie! 


Buziaki!


You May Also Like

23 komentarze

  1. Jeśli mam być szczera to nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Ekstra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zainwestuje w telefon z porządnym aparatem, to na pewno kupię^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek się uczy czegoś nowego każdego dnia.. pierwszy raz widzę ten gadżet ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde ,ale extra :D
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze oferty pożyczkowe: http://ye6.pl/k0,ol_jzg

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sprawa :) fajny taki gadżet :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy patent. Z chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle mnie kusisz nowościami i jak zwykle poczyniłam już przez Ciebie zakupy :D haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś cudownego! Fajny gadżet :D jestem ciekawa jak to wygląda w praktyce.
    Zamówiłam z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny gadżet jeśli nie mamy dobrego światła!<3
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś myślałam, by kupić tą lampę na aparat, ale żeby na telefon?! Jestem w totalnym szoku i nie ukrywam, że bardzo chciałabym ją mieć!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się zaopatrzyć w coś takiego!!!

    OdpowiedzUsuń