| WELCOME SUMMER! OUTFIT OF THE DAY |

by - 10:59

Cześć wszystkim!

Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z moich ulubionych zestawów przede wszystkim na spacery, zakupy bądź wypady ze znajomymi w słoneczne dni. Stylizacja nie jest stuprocentowo elegancka, powiedziałabym że leży gdzieś pomiędzy. Buty są niesamowicie wygodne i mogę je polecić jeśli widziałyście gdzieś podobne a zastanawiacie się nad zakupem. Kurtka jeansowa jest moim zdecydowanym hitem! Uwielbiam łączyć ją z eleganckimi i sportowymi ciuchami, pasuje niemal do wszystkiego. Sukienka - wiadomo, mała czarna musi być w każdej szafie. Jeśli nie mamy pomysłu co założyć to w takich sytuacjach spisuje się świetnie, a połączona z różnymi dodatkami już nie wygląda tak "zwyczajnie". W upalne dni wiązanie włosów w tzw. "koka roztrzepańca" to dla mnie najlepsze rozwiązanie. Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć! Wybieracie się gdzieś na wakacje?

























SUKIENKA - SINSAY
BUTY - BUTIK LOURIE MAE
KURTKA JEANSOWA - BUTIK LOURIE MAE
OKULARY - HOP HOP 


You May Also Like

50 komentarze

  1. Ale masz piękną kurteczkę! Lecę zaglądnąć do tego butiku, pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. malaluje.blogspot.com22 czerwca 2016 11:18

    Zdjęcia są przepiękne! Pełen profesjonalizm, całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia, ja na wakacje zostaję w Polsce być może jadę do Szwecji nigdy nic nie wiadomo :)

    zapraszam:
    https://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo profesjonalne zdjęcia, wyszłaś cudownie. Widać, że jesteś kobietą, która ma klase :) Pozdrawiam http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chcę hejtować, ale ta pomięta torba VS jako torebka, to słaby pomysł. Co nie zmienia faktu, że reszta stylizacji całkiem fajna :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem fajnie kontrastuje ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z torebka zakupowa , fajny detal

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprostu zakcohałam się w tej kurteczce! *o* Wyglądasz w niej świetnie! :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja i sceneria!:)
    http://style4you-mt.blogspot.com/2016/06/test-tuszu-do-rzes-max-factor-2000.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja :) świetna jest ta jeansowa kurtka. Super wyglądasz;). Aa na wakacje wybieram się m.in do Chorwacji.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja :) świetna jest ta jeansowa kurtka. Super wyglądasz;). Aa na wakacje wybieram się m.in do Chorwacji.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Zdjęcia są cudowne. Jeans zawsze w modzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, a kurtka śliczna :)
    Bardzo fajnie wyglądasz!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Piękna kurtka dżinsowa*.*
    Super post.

    Mój blog--klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nigdzie nie wybieram na wakacje niestety, remont mieszkania czeka :) Lubię jeansowe kurtki, piękna stylizacja.

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, moją miłość skradły buty! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. dżinsowa kurtka najbardziej mnie urzekła, choć całość jest super. uważam, że dżinsowa kurtka jest tą rzeczą, którą powinien mieć każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku strasznie polubiłam jeans, chociaż wcześniej nie można było mnie w niego wcisnąć. Tylko 35* na zewnątrz nie bardzo sprzyja jeansowym rzeczom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda! :D ale na chłodniejsze dni lub wieczory jest świetna! :)

      Usuń
  19. Świetna stylizacja <3 Tak strasznie spodobała mi się ta kurtka jeansowa :)
    ania-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyka i lekkość, bardzo ciekawe połączenie, idealne na chłodniejsze letnie dni :) I przyuważyłam piękne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie :)!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. wygodnie i elegancko, bardzo fajne połączenie :)) piękne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie proste i jednocześnie kobiece stylizacje :) pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie - > worldofmills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestes piekna ;*
    Pozdrawiam ;)

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie ! :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kok roztrzepaniec to najlepsza opcja w wakacje, szczególnie z moimi bardzo długimi włosami Ja resztę wakacji już raczej spędzam w domu, tylko jakieś małe tripy, bo zwiedzałam w tym roku już świat kilkukrotnie :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny look, podoba mi się ta dżinsowa kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Super to wszystko na Tobie wygląda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna stylizacja :) Wyglada Pani pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna codzienna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń