W CO SIĘ UBRAĆ DO SZKOŁY? | MUST HAVE SCHOOL

by - 03:02

Hej!
Chciałabym Wam przedstawić moje dwie propozycje, które być może tą część czytelników, która uczęszcza jeszcze do szkoły zainspiruje. W szkole wiadomo - przede wszystkim nauka, ale każdy chce wyglądać dobrze i schludnie. Nie oszukujmy się, to właśnie w szkole spędzamy większość czasu, więc ważne jest żebyśmy się czuli dobrze i komfortowo.Układając te dwie stylizacje głównie czym się kierowałam to wygoda, która jednak w pierwszym zestawieniu nie będzie zbyt prosta ale doda 
całości ,,tego czegoś". Ja zdecydowanie preferuję takie właśnie stroje, dajcie znać co myślicie i która opcja podoba Wam się bardziej. Pod zdjęciami znajdują się linki, jeśli któraś z rzeczy Was zainteresuje możecie sprawdzić skąd pochodzi - ceny nie są wygórowane więc zawsze można trafić na jakąś perełkę. Chętnie przeczytam Wasze komentarze! 



 BLUZKA - KLIK
  SPODNIE - KLIK
 BUTY - KLIK
 TOREBKA - KLIK



BLUZA - KLIK
SPODNIE - KLIK
TOREBKA - KLIK

You May Also Like

16 komentarze

  1. Pierwszy zestaw super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Nowy post! Zapraszamy! :) http://3maliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z obu wybrałabym chyba jednak drugi zestaw :)
    Poklikałam,poklikasz też u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy, ale drugi podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą bluzę w kolorowe wzory i bardzo ja lubię :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Serpentynkq89x38 września 2015 08:44

    pierwszy zestaw jest idealny ;o <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka z pierwszego zestawu bardzo fajna :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje bardzo mi się podobają! Świetne wyczucie stylu!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie dobrałaś do siebie ubrania z których wyszły cudne stylizacje ! :)
    Obserwuję i Pozdrawiam,
    prawdziwieprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny komplecik :)
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawy, kliknięte!

    Pozdrawiam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń