SUKIENKA W KWIATKI | WSPÓŁPRACA

by - 08:09

Hej!
Dziś stylizacja w której połączyłam wygodę z elegancją poprzez dobranie do sukienki płaskich, komfortowych butów. Sukienka pochodzi z KLIK - jest zrobiona z satynowego, przyjemnego materiału. W zestawie posiada również silikonowe ramiączka, które można wykorzystać jeśli ktoś nie lubi nosić sukienek w takiej opcji. Wygląda identycznie jak na zdjęciu, po wypraniu nie dzieję się z nią nic niepokojącego. 


SUKIENKA - KLIK
BUTY - NN




Postanowiłam ubrać się tak w słoneczny weekend na luźniejszy, popołudniowy wypad ze znajomymi. Mieliśmy w planach dużo chodzenia dlatego też dobrałam wygodne buty, które dodatkowo będą uzupełniały całą stylizację. Dajcie znać co myślicie! 





You May Also Like

24 komentarze

  1. super wzór ma sukienka i ciekawe polaczenie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka i dopasowane buty 😊
    Sukienka wygląda mega podobnie tak jak na stronce 😊
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka! wyglądasz cudnie jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudna ta sukienka! pięknie w niej wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładna sukienka :) Ślicznie w niej wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest piękna! Dobrałabym do niej inne buciki, co prawda też niskie, ale nie w stylu sportowym bo te takie właśnie są :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. Elegancki a zarazem dziewczęcy i uroczy jestem zdecydowanie na TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się sukienka, elegnacko ale sportowo!
    buziaki zapraszam na dluzej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń