BACK TO SCHOOL - SUPPLIES HAUL/PRZYBORY SZKOLNE | CZARNATRUSKAWKAA

by - 07:21

Witajcie!
Jestem już po wakacjach, bynajmniej po wszystkich większych wyjazdach. Na Chorwacji byłam pierwszy raz i jestem szczerze zakochana! Te widoki, ten klimat.. było cudownie! Ten wyjazd na długo zostanie w mojej pamięci głównie przez jedną "sytuację", która miała tam miejsce i duży wpływ na moje życie - ale o tym na blogu nie będę pisać. Chciałabym Was również zaprosić na mojego snapchata (itsokeeey), gdzie na bieżąco informuję co u mnie słychać.

Przejdźmy do mojej serii BACK TO SCHOOL - w tej części zaprezentuję Wam haul zakupowy, w następnych planuję pokazać moje ulubione outfity do szkoły, różne gadżety i dodatki.
Mimo, że nie jestem już w podstawówce ani w gimnazjum - nadal uwielbiam kolorowe zeszyty
w różne ciekawe wzory i wszelkie inne pierdoły, które tak na prawdę nie są mi niezbędne ale skusiły mnie na zakup jak za starych dobrych lat, gdzie pakowałam do koszyka wszystko co różowe i mi się po prostu podobało




Wszystkie rzeczy zakupiłam po części w empiku i tesco. Według mnie wybór był zdecydowanie większy niż rok temu, i jeśli tak jak ja lubicie i gustujecie w takich kolorowych zeszytach to zdecydowanie polecam właśnie tam udać się na zakupy. Na zdjęciu zobaczycie kolorowe karteczki, jest to super sprawa jeśli chcecie być dobrze zorganizowani. Używam ich do zaznaczania tematów w książce z których wiem, że będę miała test lub po prostu do zapisywania sobie różnych informacji w formie przypomnienia. Nie wiem jak Wy ale jestem wzrokowcem i znacznie lepiej jest mi się czegoś nauczyć gdy widzę mnóstwo kolorów - tak więc gdy zabieram się do nauki, wszystko co ważniejsze maluję zakreślaczem. Dlatego właśnie wolałam zrobić ich zapas. Przetestujcie!







Jeśli chcecie znaleźć mnie w sieci i mieć ze mną większy kontakt obserwujcie mnie na:
- instagram (itsokeeey)
- snapchat (itsokeeey)
- facebook - KLIK
- klikajcie również TUTAJ

You May Also Like

28 komentarze

  1. NIE NO SZACUN ZA TEN POST ♣:********

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem już w ostatniej klasie technikum :P Kupuję jedynie zeszyty ew długopisy, nic więcej.

    www.andztahere.pl Wejdz na mojego bloga a polecę Cię w kolejnym poście



    Moj profil na Vinted - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w trzeciej ale mimo wszystko zawsze uważam, że to się przyda :D

      Usuń
  3. Ładne zeszyty:) mnie już to nie dotyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku nie robiłam sobie jakiejś szałowej wyprawki do szkoły, ale Twoja jest zachwycająca! haha
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zeszyty :D

    stellanutellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie okładki są śliczne i piórnik też :) jeden z najlepszych hauli szkolnych jaki widziałam na blogach w tym roku :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Same słodkości, aż chce się uczyć i notować :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz te przybory szkolne są takie ładne, że aż chciałoby się chodzić do szkoły;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłaś świetne rzeczy! ^^ Zeszyty są genialne!
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/wakacyjny-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy takich rzeczach, aż się chce uczyć! Uroczo i kolorowo, tak jak ja w tym roku!
    magic-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie prezentują się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wszystkie rzeczy do szkoły zakupiłam w Biedronce, mieli naprawdę ciekawą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten piórnik to cudo <3 Ja muszę sobie kupić jakiś, poluję na totoro :D
    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zeszyty! Uwielbiam takie kolorowe rzeczy:)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocze rzeczy! ;)
    Najbardziej podoba mi się piórnik, jest śliczny.
    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jak kolorowo *.* ale cudownie! :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne zdjecia!
    Bardzo łądne zeszyty):

    Za poklikanie w linki i obserwacje . obserwuję i dodaję do ulubionuych blogow na tydzien
    http://darfliandblurey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko co kolorowe skrada mi serce, jednak w tym roku skuszę się na zeszyty bez żadnych rysunków ani napisów ;)

    http://MaalinowaMamba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na takie zakupy pojadę dopiero w piątek,uwielbiam takie rzeczy,szczególnie kolorowe ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam piórnik ;)
    Zapraszam ;) http://nowaksisters.blogspot.com/2015/08/krakow-nasze-miejsce-na-ziemi-ootd.html#more

    OdpowiedzUsuń
  21. Czuję się jak mały dzieciak pisząc te słowa, ale uwielbiam oglądać takie posty :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny , post a nie wspominając o zdjęciach które są naprawdę świetne :)
    http://paulinqaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Jakie cudowne zeszyty i piórnik ♥ Piękne zdjęcia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą "Back to school" i "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń