KOBIECO | SHEIN

by - 07:32

Hej!
Dziś będzie kobieco i delikatnie z pazurem.. Ja najchętniej ubrałabym taki strój na imprezę, dyskotekę lub jakieś większe wyjście. Dobrze się w nim czuje, więc jest dla mnie jak najbardziej na plus. Dodaję teraz ostatni post przed moim wyjazdem, dokładnie za dwie godziny wyruszam na słoneczną Chorwację. Aparat zapakowany, więc koniecznie muszę zrobić zdjęcia stylizacji na tle pięknych widoków! A tymczasem zapraszam na post..


Sukienka ze zdjęć pochodzi z tej strony KLIK. W rzeczywistości wygląda identycznie jak na zdjęciach, niczym się nie różni a wręcz jak dla mnie wygląda nawet lepiej. Góra sukienki jest z koronki, posiada bardzo duży dekolt natomiast dół jest z bardzo przyjemnego, przewiewnego materiału. Polecam jej zakup - nie zawiedziecie się!


SUKIENKA - KLIK
TOREBKA - KLIK
NARZUTKA - KLIK 
BUTY - CENTRO 



Do całej stylizacji dobrałam torebkę w panterkę na delikatnym złotym łańcuszku, oraz narzutkę jeśli wieczorem zrobiłoby się zimno. Jeśli chodzi o jakość torebki to niczym nie odbiega od tych z H&M - dlatego uwielbiam torebki z SHEIN. Myślę, że całość do siebie pasuje kolorystycznie. 
Dajcie znać co myślicie!









You May Also Like

34 komentarze

  1. Buty ładnie się prezentują :) Niestety nie dla moich wymagających stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczkę pozostawiłabym tylko do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest bardziej dla odważnych :) Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  3. Torebka rzeczywiście extra ale skąd te okulary są BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz figurke kochana :-* cudna kieca!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw! Moją uwagę przykuł zegarek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz, ta narzutka, sukienka, te buty! Jak dla mnie świetnie dobrałaś :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo podoba mi się :) Śliczne zdjęcia i miłej zabawy ;3
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, z pazurem a torebka w moim ulubionych wzorem super :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez takie uwielbiam :) a ta shein jest świetna!

      Usuń
  9. OMG- pięknie! Śliczna ta sukienka i narzutka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja i piękna torebka :)
    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze pięknie wyglądasz Kochana:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super narzutka i sukienka :o)

    ślicznie wzgladasz :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes zgrabna, to mozesz poszaleć! Bardzo z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow,odważnie ! ;)

    Zapraszam na nowy post i konkurs!
    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. poklikane :)
    podoba mi sie]
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/books-and-cosmetics.html nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. narzutka bardzo mi się podoba, ale sukienka jak dla mnie za krótka.
    buziaczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :)
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka bardzo fajna. Fryzura, którą masz na zdjęciach jest mega ciekawa. Jak ją wykonujesz?
    +cudne buty ! :D

    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiązuję włosy w koczka, wystające włosy wkładam do gumki a resztę wyciągam w ala kokardkę :)

      Usuń
  19. Ja bym się nie odważyła w takiej sukieneczce wyjść, ale serce mi skradła ta narzutka, jest boska! <3!

    zapraszam Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello dear
    This is Nancy from Shein and have not heard from you.

    Miss you so much .

    By the way,do you want to cotinue our cooperation?
    marketing06@shein.com

    Please give me a reply dear okay?

    OdpowiedzUsuń