CODZIENNY LOOK | MISSMIS | SWAGSHOPONLINE | 1FACE |

by - 13:51

Witajcie!
Pogoda na Podkarpaciu nas ostatnio rozpieszcza, co owocuje zdjęciami które przygotowałam na kilka przyszłych postów. Mam zamiar wykonać dla Was "get ready with me - back to school" w postaci tego jak ja przygotowałabym się do szkoły. W poniedziałek znów wyjeżdżam, zdecydowaliśmy się jednak na Chorwację. Jestem pewna, że przygotuję tam dla Was post z widokami w tle pięknej Chorwacji! A tymczasem zapraszam na post, gdzie trochę się rozpiszę.. 


KOSZULKA - Zacznę od tego, że uwielbiam białe T-shirty w połączeniu z pastelowymi kolorami. Bluzka, którą mam na sobie pochodzi ze strony SWAGSHOPONLINE. Strona zyskała zdecydowanie moją rekomendację. Jakość koszulki mogę polecić, chciałam sprawdzić
 czy po wypraniu zacznie się mechacić lub napis wyblaknie ale nic złego się z nią nie działo, więc egzamin co do jakości zdała. Strona oferuje ciuchy i dodatki, które są niecodzienne przez co są oryginalne i na pewno będziemy się wyróżniać i nie wyglądać jak sto tysięcy innych osób na ulicy. Posiadam koszulkę z napisem "Tak jestem wredna, masz z tym jakiś problem?"
ubierałam ją głównie do moich codziennych, luźnych stylizacji z przeznaczeniem załatwiania spraw na mieście i muszę przyznać, że wzbudziła pozytywne zainteresowanie. Bardzo dużo osób pytało gdzie została zakupiona bo zaintrygował ich napis. Tak więc zachęcam do sprawdzenia asortymentu bo jest na prawdę ciekawy! Dajcie znać czy chcecie więcej stylizacji z ciuchami tej firmy.









PARKA -  Pochodzi ze sklepu MISSMIS gdzie jakość wyjątkowo mnie zaskoczyła. Z ręką na sercu nie mogę się do niczego przyczepić, prezentuje się pięknie do eleganckich a nawet sportowych stylizacji. Z materiałem po praniu nic się nie dzieje, a nawet rzekłabym że nadal wygląda jak nowa. Dziś zaprezentuję ją w codziennym, sportowym outficie ale na pewno nie raz zobaczycie ją jeszcze w innych propozycjach. Kolor jest przepiękny, bardzo dziewczęcy. Posiada kaptur i sięga mi delikatnie za pas. Sprawdza się perfekcyjnie na te chłodniejsze dni tym bardziej, że teraz będzie robiło się coraz chłodniej. Sklep za asortyment, kontakt, czas realizacji zamówienia dostaje ode mnie 10/10







ZEGAREK  -  Teraz opowiem Wam trochę o szczytnym celu. Zegarek, który możecie zauważyć na mojej ręce nie jest zwykłym zegarkiem. Jego zakup może uratować komuś życie. Kolorystyka jest spora nie bez powodu - każdy ma swoje przeznaczenie. Ja posiadam różowy, dziewięć różowych zegarków funduje kobietom mammografię. Zakup jednego białego zegarka funduje jedzenie dla dziesięciu osób, które na prawdę tego potrzebują. Gdy wejdziecie na stronę na pewno zauważycie, że każdy posiada swój szczytny cel i oprócz tego, że pięknie się prezentują to po zakupie możemy spokojnie powiedzieć, że pomogliśmy potrzebującym. 





ZEGAREK - 1FACE
PARKA - MISSMIS
KOSZULKA - SWAGSHOPONLINE
BUTY - NN

You May Also Like

19 komentarze

  1. Ja chce wiecej postow z takimi koszulkami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna koszulka. Rzeczywiście świetnie pasuje do tej pastelowe kurtki!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka boska! *,* Świetna kacja z tymi zegarkami, sprawiasz sobie prezent, ale i ratujesz komuś nawet życie! ^^
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  4. look w moim stylu! Piękny kolor parki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie intrygujący, niecodzienny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna koszulka!
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszulka i kurteczka:) Fajny zestawik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny napis na koszulce i do tego ta parka w tak pięknym kolorze.. super :)

    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Parka na prawdę bardzo mi przypadła do gustu, a jeśli również jakość jest świetna to czego chcieć wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka całkiem fajna, choć jak dla mnie takie napisy, które mają coś powiedzieć o osobie są zbyteczne. Mnie osobiście taka koszulka nie zachęciłaby do podejścia i nawiązania rozmowy a i z góry miałabym założoną opinię o tobie, co wiadomo jest niezdrowe. Z drugiej strony to opinię można mieć, ale czy będzie się nią kierować i zwracać uwagę to już inna kwestia. :P

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie koszulki traktuje się z przymrużeniem oka. Nie traktujmy bluzki jako wyroczni...

      Usuń
  11. podoba mi sie :D
    obserwuje
    mogłabys poklikac u mnie ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/news.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) wygoda przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny duet kolorów ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. haha,świetna koszulka! Przydałaby mi się taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz coś w sobie!
    Świetna ta miętowa kurteczka ♥
    https://missawi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń