W co się ubrać do szkoły? | Różowa parka | + WYNIKI KONKURSU!

by - 05:08


Witajcie! 
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać jedno z moich rozwiązań na odwieczny problem: w co się ubrać do szkoły? Jest to post dla osób, które przede wszystkim cenią wygodę i styl. Chcę pokazać Wam, że ze zwykłych ciuchów można stworzyć coś ciekawego!

Ja połączyłam T-shirt mający fajny print, z jasnymi spodniami, które posiadają nie wielkie dziury a w pasie przywiązałam koszulę. Do tego buty sportowe - w moim przypadku są to sportowe koturny z adidasa. Okrycie wierzchnie, to parka z KLIK w pięknym, nienachalnym odcieniu różu. Jest bardzo solidnie wykonana, bardzo ciepła ale powiedziałabym, że nadawałaby się na zimną jesień a ciepłą zimę. Ostatnio jest jej wszędzie pełno sami oceńcie czy warto na niej zawiesić oko. 

W dalszej części postu, chcę przejść do wyników konkursu, który organizowałam wraz z firmą SheIn ...






WYNIKI KONKURSU: 

Konkurs był organizowany u mnie na blogu, jak i zarówno była możliwość wzięcia udziału poprzez facebooka. Każda osoba posiadała swój indywidualny numerek, w dniu wczorajszym dostałam informację od firmy która osoba wygrywa w konkursie. Zwycięzca został wybrany drogą losową. 


Na podanego maila firma prześle Ci bon w wysokości 120$, który możesz zrealizować na dowolne zakupy na stronie SheIn! Gratuluję!

Osobom, którym nie udało się wygrać mam dobre wieści. Niedługo będzie organizowany na moim blogu konkurs, gdzie będzie możliwość wygrania kosmetyków z firmy MAC! Obserwujcie!




Parka - KLIK
Koszulka - Cropp
Koszula - Cropp 
Spodnie - Cropp
Buty - Adidas 

You May Also Like

21 komentarze

  1. Genialna na parka :) nie wiem czy kupiłabym taki kolor, ale bardzo mi się podoba :)
    Koszula w kratę też super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja już lata szkolne dawno mam za sobą:). Ale stylizacja młodzieżowa - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit!;) http://marliyyne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny blog pozdrawiam gorąco i zachęcam do wpadania do mnie :)) http://mateus1forysiuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka rewelacyjna, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta parka jest cudowna :) gdyby nie to że dopiero co kupiłam kurtkę to bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta parka jest cudowna :) gdyby nie to że dopiero co kupiłam kurtkę to bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna stylizacja! *,* Mega parka! <3 Gratuluję zwycieżczyni! ;*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda oryginalnie i ciekawie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądasz :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna kurtka ! Może uda m isie wygrac cos z maca bo bardzo ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy artykuł! Interesująca treść.Zapraszam do mnie:

    http://adf.ly/1RJVOP

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna kurteczka <3
    www.sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakiś czas temu chciałam zamówić taką kurtkę, tylko ze w kolorze czerwonym. Wprawdzie znalazłam w stacjonarnym sklepie bardzo podobną to jednak te nadal mnei zachwycają:D
    Zapraszam do mnie na www.BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :)
    coś czuję, że często będę tu zaglądać .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    coś czuję, że często będę tu zaglądać .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem fanką takich kurtek, wygodne, ładne no i efektywne. :)

    OdpowiedzUsuń