Look na co dzień + Konkurs | by SheIn |

by - 06:49



Witajcie!
Tym razem na zdjęciach możecie zobaczyć moją stylizację, którą preferuję na co dzień. Ewentualnie dodaję dodatki i zmieniam blezer, który w tym przypadku pochodzi ze strony SheIn. Nie ukrywam, że podoba mi się bardzo jego kolor ale jeśli chodzi o materiał mam co do niego pewne zastrzeżenia. Jest na prawdę sztuczny i ciężko mi się do niego przyzwyczaić no ale... kolor i fason! Będę szukać czegoś w tym stylu dobrej jakości. Z resztą same oceńcie jak prezentuje się całość i dajcie mi znać w komentarzach. Aktualnie na moim blogu jest organizowany konkurs, gdzie jest możliwość do wygrania 450zł {120$} - na zakupy w SheIn! Czekam na Wasze zgłoszenia TU.




T-shirt - Cropp
Spodnie - New Yorker
Buty - CCC
Narzutka - TU


Do następnego!

You May Also Like

16 komentarze

  1. fajna stylizacja

    http://fordonianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja i zdjęcia! ;)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look. Ta kurteczka przyciąga uwagę. Sama chętnie bym sobie taką zamówiła :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta narzutka ale szkoda że materiał sztuczny bo może bym się skusiła :) pięknie wyglądasz
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki ładne, bardzo mi się podobają. Jednak mam złe doświadczenia z CCC... :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekneeeeeee ! musze kupic ta narzutke :) dzieki tobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor kurteczki!
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń