Z SERII GADŻET: POWER BANK FOREVER

by - 23:08

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z recenzją różowego Power Banka z firmy FOREVER od IziGSM
Jeśli jesteście zainteresowani recenzją zapraszam do przeczytania dalszej części postu!


Co to jest Power Bank firmy FOREVER? 
Jest to przenośna i uniwersalna bateria, która umożliwia nam podładowanie telefonu/tabletu w każdym miejscu bez konieczności podpinania do gniazdka! Jest to świetna rzecz dla mobilnych osób, które ciągle (tak jak ja) narzekają na krótkotrwałą żywotność baterii. 

Jak działa, czy jest godny polecenia?
Power Bank, który posiadam jest o pojemności 4000 mAh. Wystarcza mi on na trzy załadowania telefonu do pełna. Miałam do czynienia z wieloma bateriami przenośnymi, które nie spisywały
 się dobrze - ładowały dwa razy telefon do pełna przez kilka razy po czym po prostu więcej się nie włączały. Przede wszystkim ten Power Bank ma dwie podstawowe cechy charakterystyczne.
 Jest bardzo cienki a zarazem wydajny, dzięki czemu nie zabiera dużo miejsca.
 Jeśli chodzi o design, to polecam szczególnie dziewczynom! Jest starannie wykonany, połączenie różu i srebra wygląda uroczo a przede wszystkim jest efektowny i skuteczny. W mojej opinii biorąc wszystkie zalety pod uwagę sprawuje się świetnie na ulicy, w podróży, samochodzie.. wszędzie. Ładowałam nim swój telefon (Iphone 5s) i po podłączeniu swojego kabla był kompatybilny, wszystko sprawnie działało. Po zakupie polecam Wam ładować go całą noc. Po podłączeniu Power Banka do telefonu lub po prostu do ładowania zaświecają się diody wskazujące poziom naładowania. Posiada również dotykowy przycisk, który możecie zobaczyć na zdjęciu.

Gdzie kupić?
Szczerzę mogę polecić firmę IziGSM - istnieje na rynku od 11 lat co wiąże się przede wszystkim
 z jakością oferowanych usług. Obsługiwała mnie Pani Katarzyna, która znacząco potwierdziła wkładaną staranność w zadowolenie klienta z oferowanych usług. Kupując na tej stronie możecie być pewni, że nie spotka Was przykra niespodzianka i produkt przyjdzie taki sam jak na zdjęciu
 i w opisie. Przesyłka od zamówienia doszła do mnie na drugi dzień.
 Zdecydowanie firma dostanie ode mnie 5/5 gwiazdek.












You May Also Like

20 komentarze

  1. Ale ladny! chce go!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pieknie ;) bede musiala kupic po wyplacie

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tych bateriach i to jest naprawde świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, żę tylko na iphone :( Ale już niedługo będę mogła sobie kupić :)

    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie. Można gdzieś zobaczyć jak dużo baterii w nim zostało?

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! i na pewno bardzo praktyczna :-)) Buziaki
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dawno kupiłam sobie podobny, różnicą jest po prostu firma.
    Za swój zapłaciłam 50zł i jestem zadowolona c":
    -> alexy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post :) Slyszalam troche o tej baterii :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka cena? działa na samsungach i sony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 50 zł, działa na wszystkich telefonach :)

      Usuń
  10. o wow! idealny gadżet jak się ma słabą baterię, a siedzi się 14h na studiach i nie ma się jak podładować ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dość że przydatny, to jeszcze piękny!!!! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wiedziałam, że coś jeszcze miałam zamówić :D boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zastanawiam się nad jego kupnem, chyba mnie przekonałaś! :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń